Princess 212070 Blender Compact Power

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212070 Blender Compact Power op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

l*******@y******** 31-05-2022

Verbrand plastic?

Adhv positieve reviews en de vormgeving was ik overtuigd: dit moet m zijn. Hij ziet er idd goed uit en de glazen maatbeker vond ik helemaal super. Helaas moet ik ook opmerken dat de blender niet sterk is-die van ons in elk geval niet- hij gaat stinken naar verwarmd/verbrand plastic en ik ben daardoor bezorgd dat de stoppen zullen doorslaan of dat er verkeerde stoffen in het eten komen dat er in zit.
Ik ga kijken of ik van garantie gebruik kan maken want hij is eigenlijk niet te gebruiken.

Pluspunten

• Glazen beker
  • Goed uit elkaar te halen
  • Goed schoon te maken
  • Verschillende standen
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Veel lawaai
  • Gaat naar verbrand plastic ruiken
  • RVS toont plekjes ondanks goed schoonmaken

sylvia 24-08-2018

goedkoop vooreen superblender

gekozen voor deze blender door zijn prijs en toch goede reviews…..en geen moment spijt van gehad!! Schenkkan kan los van het apparaat, mesjes makkelijk te verwijderen en schoon te maken, zeer krachtige motor en pakt alles mee tijdens het blenderen, en een stevige glazen kan. Ben er blij mee

Pluspunten

• prijs
  • makkelijk schoon te maken
  • sterk, krachtig apparaat

Esther 06-08-2018

Ontstekend goede blender !

De blender is ontzettend makkelijk schoon te maken !
Makkelijker uit elkaar te halen en dus makkelijk schoon te maken !

De messen zijn goed scherp waardoor je hele lekker milkshakes kan maken, het ijs wordt goed gecrushed en snijd alles heel snel heel fijn waardoor je snel een lekker sapje of drankje kan maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Je kan snel een drankje maken

Pim 08-05-2017

Handige blender

Heel handige blender.

Door de maataanduiding op de zijkant is het handig om porties te verdelen, door de opening bovenop kun je makkelijk ingrediënten toevoegen zonder de blender te hoeven stoppen. De blender is sterk genoeg om alles te malen zelfs ijsklontjes! Pulseknop is handig als je op het eind nog wat toevoegt. Door dat je de messen uit kan nemen is de blender heel makkelijk te reinigen. Ook het design en de gebruiksvriendelijkheid maken deze blender een topper.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Krachtig genoeg voor ijsklonten
  • Gebruiksvriendelijk

Bea 06-07-2018

Ik heb deze blender sinds vanmorgen in huis en heb m vanmiddag uitgeprobeerd. Mijn ervaring is: veel geschreeuw en weinig wol. Ik moest steeds de hele kan schudden om het boeltje weer aan de gang te krijgen. Of met lepel erin roeren. En de gebruiksaanwijzing is miniem. Moet ik bijv het deksel vasthouden bij het gebruik, of hoeft dat niet? Ik maakte vanmiddag trouwens ijs, dus deed er ijsklontjes in. Vraag: hoe lang mag je op stand twee laten draaien? Het maakt zoveel herrie dat mijn hersens zeggen: gevaar! De boel ontploft zo!! Heb er trouwens €32, voor betaald bij de Blokker, dus nog teveel ook.... 🧐🧐

Yasmine90 28-04-2017

Gebruiksvriendelijke en fijne blender!

Prijs kwaliteit een erg mooie blender! Design staat mooi in de keuken. De blender is gemakkelijk te gebruiken = gebruiksvriendelijk.
De blender heeft twee standen. De tweede stand is vooral fijn om de wat grovere / hardere stukken te blenden. Daarbij is de pulse functie fijn voor net wat extra power (harde voedingsstoffen / ijs / bevroren voedingsstoffen). Daarentegen staat wel vermeld dat deze stand maar maximaal 1 minuut gebruikt kan worden, dus hier wel gefocust op zijn.

Wat ik erg fijn vindt, is dat je met deze blender ook ijs en/of bevroren producten kunt blenden. Ook staan er maten op, dus als je bijvoorbeeld een smoothie wilt maken met bepaalde hoeveelheden mbt ingrediënten, dan kun je dit gemakkelijk aflezen en hoef je geen andere hulpmiddelen te gebruiken.
Daarbij kun je gedurende het blenden ook nog ingrediënten toevoegen. Hiervoor gebruik je de navulopening op de deksel van de blender.

Wat ik een uitkomst vindt, is dat je de blender gemakkelijk schoon kunt maken. Vaak krijg je bij plastic blenders aanslag door de sappen van bepaalde voedingsstoffen. Doordat het glas is, blijft dit weg. Daarbij zijn de messen afneembaar, waardoor je alle plekken goed kunt schoon maken en er geen resten onder de messen blijven hangen, wat vaak voorkomt bij blenders met messen die niet afneembaar zijn.

Pluspunten

• gemakkelijk zuiver (materiaal + afneembare messen)
  • twee standen + pulse functie
  • deksel met navulopening

Minpunten

• pulse knop maar beperkt te gebruiken

Ron Spanjer 25-04-2017

Princess 212070 Blender Compact Power

Onlangs heb ik de Princess 212070 Blender Compact Power aangeschaft en moet zeggen dat ik hier uitermate tevreden over ben. De blender heeft een metalen afwerking welke professioneel aanvoelt en de beker ook de beker voelt aan alsof hij tegen een stootje kan. Tevens kan de beker los worden gehaald en worden neergezet. Wel zo handig als je het wilt schoonmaken of je smoothie ergens anders wilt inschenken. Verder doet de blender wat je ervan kunt verwachten en raad deze iedereen aan welke op zoek is naar een solide blender welke lang zal meegaan.

Pluspunten

• Solide
  • Professionele afwerking

Melvin 23-04-2017

Fijn en een gebruiksvriendelijke blender

De blender werkt naar behoren, door de strakke uitstraling van de blender staat hij goed op het aanrecht. De blender heeft een glazen kom. Erg handig want zo kan na het blenden, het sapje zo op tafel worden gezet. Qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Handige schenkbeker
  • Handige opening aan bovenzijde
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen.

R. 22-02-2017

Fijne simpele blender

Deze blender is simpel maar fijn. Je kan er goede smoothies en dergelijke mee maken. Ook voor het mixen van bijv havermout is dit een goede blender. Wil je echt dagelijks gebruik maken van je blender en grove ingrediënten malen, dan zou ik wel een andere blender aanbevelen. De prijs kwaliteitverhouding is prima! Mijn verwachtingen over deze blender zijn uitgekomen. Het design is ook mooi, je kan hem gerust op je aanrechtblad laten staan zonder dat het stoort. Ik vind het een aanrader!!

• Mixt goed
  • Maakt weinig lawaai

Minpunten

• 1 liter kan iets wat klein